Monday, October 3, 2011

“OH HEY I FORGOT TO ASK, WHAT PORN PARODY WON THE ADULT FILM AWARD IN 2011?”


No worries. It was Batman XXX
Produced by maverick porn / filmmaker / visionary, Alex Braun. Aside from being an award winner, Batman XXX was the best-selling and rented title of 2010. Here’s the trailer complete with all the film credits. You're welcome.

Stumble Upon Toolbar

23 comments:

  1. I'll have to pass on the video.

    ReplyDelete
  2. There is nothing sexy about men doing porno in capes. ):

    Wait.

    I have just thought of a brilliant sex position.

    Okay, never mind.

    ReplyDelete
  3. Why is there so many guys? WHY? Where's Poison Ivy? Where's the evil hench-women? This is sad.

    ReplyDelete
  4. Well you got to figure the Batman movies were very good so who not the porn parodies? lol.

    ReplyDelete
  5. porn parody is fun
    I saw an American Dad porn parody recently that was hilarious

    ReplyDelete
  6. I like how they made Batman porn and were able to resist the urge to make it gay porn.

    ReplyDelete
  7. Still going to have to see it though.

    ReplyDelete
  8. Oh thank goodness. Here I thought I was going to have to go on not knowing. haha

    ReplyDelete
  9. Holy boner, Batman! I have the weirdest bloodflow to my spandex...

    ReplyDelete
  10. I doubt this movie fills my fetish quota.

    ReplyDelete
  11. Who knew there were awards for these movies?

    ReplyDelete
  12. nice blog. definitly worth mentioning :)

    ReplyDelete
  13. I love Tori Black. :D
    Nice blog you have.

    ReplyDelete
  14. Im not a Batman fan by any means, but for some reason i want to watch that movie hahaha

    ReplyDelete
  15. You have the most awesome blog. :D

    ReplyDelete
  16. That flashed me right back to the 70's when I watched that cheesy TV show. ;)

    ReplyDelete
  17. wow never thought i see that side of batman

    ReplyDelete
  18. Best renting and selling...really? I don't see it.

    ReplyDelete
  19. woow i don't see it because i don't hear about this u.u
    great post

    ReplyDelete
  20. randy spears...yeah he would be in this...

    ReplyDelete
  21. Damn. I was rooting for Rise of the Play-mate of the Apes this year.

    ReplyDelete

 
Custom Search